تعرفه تبلیغات
   

 

 
تبلیغات
 
معرفی نرم افزار

نرم افزار چند رسانه ای برای ایران پیشکشی به تمام دلیرمردان و دلیر زنان ایران، برای دانلود رایگان

 
 

 

 
آخرین ها
 

 

نوشته امروز

دنیا را دو گونه می توان تغییر داد: با قلم (كاربست اندیشه) و با شمشیر (كاربست زور)
 
 
جلد کتاب ریاضی و فارسی اول کم توان
خبر

در طراحی این دو کتاب سعی کردم تا عنصر فعالیت و نشاط به خوبی به چشم بیاید، به دو دلیل، یک این که کودکانی که این کتاب ها را میخوانند، اکثرا توانایی خیلی از کار ها را از جمله دویدن، پریدن، بازی کردن و .. ندارند، شاید مسخره به نظر آید، اما من به این قضیه فکر میکنم که شاید کودکی با دیدن این تصاویر، آرزو کند که ای کاش میتوانست مثل این کودکان بازی کند، و همین آرزو باعث شود که موفق به تلاش و تلاش و بالاخره موفق به بازی شود، چون این کودکان کاملا ناتوان نیستند، پس چنین امیدی میرود تا اینگونه شود، دلیل دوم، شخصا از کتب خشک و سرد برای کودکان خسته شده ام، و این سوال را بار ها از خودم پرسیده ام که این کودکان در این کتب چه میبینند ؟

در طراحی کتاب ریاضی سعی کردم تا محبوب ترین وسیله بازی بچه ها را با ریاضی ادغام کنم، همینطور که میبینید، اعداد هم دارند بازی میکنند!
در گوشه تصویر جلد کتاب ریاضی، یک پدر بزرگ و مادر بزرگ گذاشتم، که دارند میخندند، نمیدانم چرا این را گذاشتم، اما دوست داشتم آنجا باشد، تا اینکه یک صندلی خالی در آن گوشه بماند.

در طراحی کتاب فارسی، سفارش دهنده، تاکید زیادی داشت تا حتما حروف الفبا حظور داشته باشد، اما او را اینگونه قانع کردم که این کتاب به تو میآموزد که چگونه بخوانی و بنویسی نه چگونه بنویسی، در ثانی این ما همیشه کتاب فارسی نمیخوایم، و کسی که این کتاب را میخواند، میتواند همه ی کتاب های دنیا را بخواند، با این دلایل دوست ندارم که کتاب محدود به حروف فارسی شود، چون تا تصویر عمومیت بیشتری داشته باشد، با این فرض که شاید کودکان، کتاب های داستان را از کتاب های مدرسه بیشتر دوست داشته باشند و برای این امید خواندن و یا نوشتن را یاد بگیرند تا شاید روزی نویسنده شوند.
در طراحی این کتاب هم از عنصر مذکر و مونث استفاده کردم تا باز هم عمومیت بیشتر و مخاطب کامل تری داشته باشد و نکته قابل توجه در این طراحی از نظر خودم این است که بچه ها میتواند بر پشت کتاب ها سوار شوند و پرواز کنند، باز هم به این خاطر که اکثر این کودکان، توانایی راه رفتن را به درستی ندارند.

نکته قابل توجه در این دو کتاب این است که تمام شخصیت میخندند حتی چند تا از آنها از شدت خنده، چشمانشان بسته است، چیزی که خیلی از این کودکان تجربه نمیکنند!


 
 
1390/10/27
تاریخ تولید اثر
   
 
 
معرفی سایت

www.pmjhsc.blogfa.com

وبلاگ فوق مربوط به آخرین نوشته ها و طرح های محمدرضا یوسفیان میباشد

 

 
 
معرفی نرم افزار

این نرم افزار به صورت تخصصی به نقد و برسی آخرین اتومبیل ها ی روز دنیا اختصاص دارد، اتومبیل های 2015 و 2014 معروف ترین شرکت های برتر دنیا

 
 
معرفی هنرمند

راز های موفقیت

بن هیین تصویرگر، نقاش، عكاس و طراح معروف ساحل عاج است كه در بلژیك زندگی میك‌ند.
این هنرمند قصد دارد تا با استفاده از تكنیك كشیدن دایره سبك جدیدی به نام خود در طراحی دیجیتالی
ثبت كند. وی نام این سبك را سیریکلیسم گذاشته است.

 

 

 

 

 

 

Ben Heine

           
 
ترفند

 

در فتوشاپ Tab


اگر از منو های بسیار در هم خسته شده اید و میخواهید به سرعت طرح کشیده شده را ببینید یک بار دکمه tab کیبورد را فشار دهید تا تمام پنجره ها بسته شود، برای برگشتن به حالت قبل دوباره همین دکمه رو فشار دهید

 
 
 
معرفی کتاب
دانلود کتاب خودآموز طراحی وب به صورت عملی
در کتاب خودآموز طراحی وب به صورت عملی، چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور توضیح داده شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند.
 
 
دانلود قلمو
 
 
 
براش ایجاد قطره آب  
براش ایجاد برگ درخت
 
 
 
 
 
دانلود فونت
 
 
 
دانلود فونت شمس  
دانلود فونت آزاد
دانلود فونت دوحه
 
 
 
 
دانلود آموزش
 
 
 
ساخت سایت با سی شارپ
 
 
 
 

تصویر ثابت

 

کلیه حقوق این سایت متعلق به محمدرضا یوسفیان کازرونی میباشد
All Right's Reserved PMJHSC | M.Josephian kazerouni 2012